geopend van 11-22u en op zaterdag van 17-22u.woensdag gesloten
Toon telefoonnummer Email Website

Lisa
Beoordeeld op: 15/04/2018
Lisa beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

schandalig

Het was echt niet oke; ben nog nooit zo slecht bediend

Dimitri

Mooi plekje, eten kan beter

Een eerste bezoek aan restaurant Zeezicht van ons gezin met kleuter. Prachtig plekje, met mooi uitzicht vanop het terras. De bediening was ook vriendelijk. Het eten was wat ontgoochelend. Stoofvlees en frieten vielen heel zwaar op de maag (vettig), net als de kaaskroketten. Het kindermenu hamburger met frietjes bleek een diepvrieshamburger te zijn (curryworst in hamburgervorm). De moelleux kon ook beter: die was al opengebarsten bij serveren. Jammer!

Davy

Brasserie - correct

Ietwat simpele keuken zonder eigen toets

Nadine

heerlijk

het eten was lekker en het was er gezellig ,wat moet ne mens meer hebben !

Koniginnehapje

Had eerder de indruk dat de champgnons in het gerecht uit blik kwamen dar vers te zijn. Inkadering straalt wat kilte uit, dus kan iets sfeervoller ingericht worden.

ANN

goed

Zeker voor herhaling vatbaar. Enkel spijtig gezien de periode van het jaar, dat er geen wild op het suggestiebord was voorzien. Bij de bestelling van 1 van onze gasten kwamen ze achteraf melden dat het bestelde vlees (Argentijnse entrecote) niet meer en voorraad was. Voor de rest geen nadelen.

Leo

behoorlijk zonder meer

mosselen gaan eten mosselen goudmerk behoorlijke portie frieten te vet en vrij slap goede service kader doordeweeks prijzen redelijk wasooi weer en omdat er op het terras bediend werd open deuren en enorm veel vliegen binnen wat finaal storend was misschien voor de uitbaters stof tot nadenken

Jan

Mijn eerste bezoek aan Zeezicht

Zeker nog eens over te doen, vleesbereidingen waren ok, paling had meer smaak moegen hebben.Mooïe plaats op het terras,gezellig.Ons huisdier mocht mee (grote,maar brave hond). Er was wel duidelijk een verschil in de bediening,één kelner misten inzet en motivatie, jammer want dat vertaalt zich ook in de score.

Fabienne

zeker voor herhaling vatbaar

Wij hebben enorm genoten van ons bezoek aan jullie restaurant. Het eten was weer heel lekker , trouwens zoals alle vorige keren dat ik het restaurant bezocht heb. Dus zeer zeker tot binnenkort.

Lucien

goed