Toon telefoonnummer Email Website Facebook

lila
Beoordeeld op: 14/10/2020
lila beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

nous recommandons

service impeccable et une cuisine au saveur italienne

andre
Beoordeeld op: 14/10/2020
andre beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

très bonne expérience

très bonne expérience tant culinaire que le service

Raluca
Beoordeeld op: 29/09/2020
Raluca beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Was expecting something more cosy....

Was expecting something more cosy.

benoit
Beoordeeld op: 28/09/2020
benoit beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

je recommande

Superbe pizzeria, le personnel est très agréable et les plats sont succulent. Nous sommes toujours très bien accueillies. Je recommande particulière cette endroit.

marc
Beoordeeld op: 23/09/2020
marc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

super resto

Nous avons totalement adorés avec mon compagnon ! Nous y retournerons c'est sûr.

lucia
Beoordeeld op: 13/09/2020
lucia beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

je vous recommande

Belle découverte. Excellent rapport qualité/prix. Très bon accueil. Je vous recommande

Paul
Beoordeeld op: 12/09/2020

Vriendelijke en vlotte bediening en lekker...

Vriendelijke en vlotte bediening en lekker eten.

Greta
Beoordeeld op: 04/09/2020
Greta beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

vriendelijk...

vriendelijk

fréd
Beoordeeld op: 29/08/2020
fréd beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

vrai régal

Un vrai régal, mon premier restaurant après cette crise sanitaire, et c'était un vrai plaisir, le masque est obligatoire pour les déplacements,

marc antoine
Beoordeeld op: 02/08/2020
marc antoine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

je conseil

Très bonne nourriture, très bien servie avec un personnel réellement à l'écoute de nos besoins