Toon telefoonnummer Email Website
Gekende horecazaak in de bedrijfswereld. Wordt uitgebaad door een jonge dynamische ploeg, doch met de nodige ervaring. We combineren de Belgische keuken met Franse invloeden. We staan ook gekend voor onze mooie en gezellige decoraties.

Dirk
Beoordeeld op: 10/08/2017
Dirk beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

Steeds heel vriendelijk en vlotte bediening

lekker eten voor goede prijs

Anita

Vlotte en vriendelijke bediening. Waar voor...

Vlotte en vriendelijke bediening. Waar voor uw geld. Dagmenu steeds een aanrader.

Bart
Bart beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker eerlijke BE keuken

Lekker eerlijke BE keuken Vlotte bediening goede dag schotels prima voor lunch Snelle bediening

Nicolas
Nicolas beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie

Gezellig tafelen

Op 16 februari 2015 gaan eten en tevreden over de aangename en vriendelijke bediening en uiterst tevreden over het gekozen menu. Bijzonder creatief en de smaken waren zeer verfijnd. Een aanrader !

richard
richard beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

excellent service salle mais pauvreté culinaire

On a été superbement acceulli mais la viande trop cuite et froide nous ont déçu heureusement quel le service en salle à comblé les lacunes culinaires

david

Goed gegeten en pas op voor het trapje

Heel aangenaam terras achteraan het restaurant. Bij warm weer kan je er gezellig buiten zitten in de schaduw of in de zon. Het eten was lekker en snel bediend. Voorgerecht en hoofdgerecht binnen het uur op tafel. Let wel op het trapje als je naar het terras gaat. Voor oudere mensen kan dit gevaarlijk zijn. Ik heb er op die twee uur dat ik er was verschillende mensen zien over struikelen. Aan de uitbaters : een bordje hangen met "pas op trapje" zou al veel oplossen.

wery

Echt leuke restaurant met lekker

Kris

Genieten

Gisteren met een groep van 11 personen langs geweest in dit restaurant en we werden super verwend. Na een warme verwelkoming kunnen genieten van een heerlijk maandmenu. Prijs/kwaliteit is super. een echte aanrader!

Caroline

Favourite restaurant in Zaventem

Once again this restaurant gave brilliant value for money with yet another new dish. The lunch of the day is always of the highest quality and very tasty

NICOLE

kuiperke

Heel lekker eten en zeer vriendelijk