Open 7/7
Toon telefoonnummer

meire

Heel lekker!

De service was top! Het eten was heel lekker! En prijs/kwaliteit een topper!

Norbert

Een aanrader!

Heel lekkere keuken, zeer vriendelijke bediening, zeer attentvol, gezellige sfeer, mooi gedekte tafels, proper sanitair. Een restaurant waar wij met lof over spreken en aan onze vrienden aanraden.

johan

middagmaal

we zijn uitermate tevreden, mocht het personeel ook nog eens de moeite doen om juist te vertellen wat ze opgediend hebben, alles ware perfect

Johan

lekker

zeer lekker voor normale prijs. De uitbaters zijn een beetje het slachtoffer van hun succes. Het restaurant zit altijd propvol en dat werkt dan een beetje tegen de sfeer. Prijs/kwaliteit een topper

Lucr?ce

Grote verwachtingen maar....

Wij waren gekomen voor de Filliersmenu. Toch al vroeger een 3-tal jaren meegegroeid van dit menu en ik vond het dit jaar echt niet zo fijn.In de hapjes smaakte nauwelijks iets van de Filliers. De carpaccio van zalm was lekker. Het hoofdgerecht vond ik heel lelijk gedresseerd op het bord. We moeten wel toegeven dat de porties iets groter waren dan vroeger. Bij de koffie stond een bananenjeneverpraline en die hebben we niet gezien. Daarbij kwam nog dat mijn dessertlepel vol zat met vliegenscheten wat in een restaurant doodzonde is.De bediening ging vlot maar mag in een degelijk restaurant toch niet gebeuren op strandteenslippers. Vraag: Wordt het niet te veel commerce?

Isabel

altijd geslaagd

Je kunt de menu's op voorhand raadplegen op de website en gemakkelijk boeken via een link. Het eten is er altijd lekker en de bediening is vriendelijk. Het kan een beetje druk worden als alle tafels bezet zijn en wanneer er grotere groepen zijn, maar daar laat ik mijn etentje niet door vergallen, hoor. Alleen jammer dat ze binnen 2 jaar zouden stoppen!

Norbert

Zeer aan te raden!

Zeer goede keuken, fijne bediening, gezellige sfeer. Klant is er nog koning!!!!!!!

tony

Zeer goed

prijs kwaliteit zeker een aanrader

Dalilah

Super!

Wij werden aanbevolen door een collega maar een etentje bij jullie overtrof alles. Het eten was gewoon superlekker! De bediening verliep vlot, een tof kader,... echt een aanrader. Als er 1 opmerking kan zijn, maar ligt misschien aan ons, de porties zijn ruim groot maar is misschien voor anderen wel ok. Een nieuwe afspraak voor in oktober hebben we meteen gemaakt maar dan nu voor mijn verjaardag want gisteren was het voor mijn man. Tot dan

Noël

Sint-Cristohphe, het ideale familierestaurant

De ontvangst was hartelijk. De receptie vóór de maaltijd is een aanrader en verliep perfect. De kwaliteit en de presentatie van de borden waren van een zeer hoog niveau. De huiswijnen waren zeer goed. Er werd voldoende aandacht besteed aan de kleinkinderen die het ook een "toffe" restaurant vonden. We verblijven momenteel in Tunesië en hadden er een familiebijeenkomst georganiseerd met kinderen en kleinkinderen. Bij onze volgend verblijf in België zal onze familiebijeenkomst zeker terug in Sint-Cristophe doorgaan. Proficiat aan het ganse team van Sint-Cristophe.