Rekhovenstraat 119 3560 LUMMEN
Toon telefoonnummer Email Website

Patrick

Spijtig

Zonde, voor wat een mooie italiaanse avond moest worden met de kinderen. Betaalautomaat stuk, bancontact moeten gaan. Veel te lange wachttijden tussen ons voorgerecht en hoofdschotel.

Nancy

Niet voor herhaling vatbaar

- pizza was ok maar pikant was niet pikant naar mijn mening - personeel werd afgeblaft en vernederd - luide muziek - de bazin was luid en onbeleefd. De deur werd achter ons opengezet en het was koud maar moest even open blijven volgens haar.

Jos
Jos beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Lekker ontbijt !

We zijn reeds meerdere keren gaan ontbijten bij Il Giardino en we gaan dat in de toekomst nog doen ! Het interieur, de bediening en het ontbijt zijn meer dan O.K. Minpunt; er ligt geen gewoon brood. (enkel koffiekoeken,diverse broodjes en toast ). En .........na vele maanden mogen de scherven van de rode bloempot op de binnenkoer wel eens opgeruimd worden !

Benoni
Benoni beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Voor herhaling vatbaar.

De aangeboden gerechten waren perfect in orde.Zeer vriendelijke bediening.

Jessica
Jessica beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

heel goed

Om 19uur hadden we gereserveerd. we werden er vriendelijk ontvangen, vrij snel werd ons gevraagd als we al wiste wat we graag te drinken en eten hadden gehad. Ons aperitiefje was nog niet op en het eten was er al, wat ik zeer fijn vond want ik had super grote honger!! Op 19.45uur hadden we gedaa met eten... alles was dus zeer snel en zeer vlot verlopen. zeer vriendelijk bediend geweest! ! Zeker voor herhaling vatbaar!!!!