De Stroobander

Sint-Jozefsplein 13 3500 HASSELT  (   )

Gielen
Carmen
Gielen beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Geweldig, geweldiger, geweldigst

Wij zijn hier al enkele keren geweest en altijd even goed bediend geweest en eten is altijd van de hoogste plank van niveau. Super plekje om te gaan. En chef is altijd de vriendelijkheid zelf en doet voor iedere klant zijn uiterste best om alle wensen van de klant te volbrengen. Super team :-))))))

Nathalie
Vanbrabant
Nathalie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie

Gezellig en lekker eten

Gezellig restaurantje in een rustige buurt. Ik en heel wat andere familieleden hebben het daar altijd naar onze zin gehad. Het eten is smaakvol en bediening correct.

Heidi
Vanbrabant

Super

Vriendelijke bediening. Gisteren eerste keer geweest. Vriend had mix ribbekes en ik had spaghetti met zeevruchten. En het was heel lekker. We gaan zeker nog terug.

Mieke
Van Sanden

Enkele maanden geleden zijn we voor het eerst...

Enkele maanden geleden zijn we voor het eerst in dit restaurant beland. Het beviel ons zo dat we reeds meerdere keren zijn teruggeweest. Steeds heel lekker gegeten, de bediening is er correct. De laatste keer koos ik voor de konijn suggestie: 3 overheerlijke, perfect gegaarde stukken konijn met een heerlijke biersaus. De chocolademousse als dessert is zeker een aanrader. De prijs-kwaliteitverhouding is optimaal. We gaan nog terug!

freddy
peeters

gezellige brasserie met een eenvoudige kaart...

gezellige brasserie met een eenvoudige kaart en altijd verrassende suggesties. Zeer vriendelijke bediening en een afzakkertje (drankje) of entree als presentje