Heel goed 8.8 Score van 5 beoordelingen

3500 HASSELT  (   )

Belgische Franse Seizoensgebonden

Maandag

Toon telefoonnummer Email Website

Topkwaliteit van de kleinste snack tot culinaire hoogstandjes. Naast onze vaste kaart verrassen we u elke week met nieuwe seizoensgebonden suggesties. Een eerlijke keuken, met verse ingrediënten en eerlijke prijzen, daar gaan we voor!
Als u op woensdagavond eens stevig wilt gaan tafelen kan u bij ons terecht voor ‘ribben à volonté’. De beste spareribs zoveel u maar wenst. Een aanrader dus!

facebook

Faciliteiten Speeltuin, Kindermenu's, Parking, Honden toegelaten, Faciliteiten mindervaliden, Terras, Tuin, Rokersruimte, Take-away Sfeer Eigentijds kader
Betalingsmogelijkheden American Express, Master Card, Visa, Bancontact

5 personen schreven een beoordeling over restaurant DE STROOBANDER

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Koppels 100%
  • Gastronomie 100%
  • Verhouding prijs/kwaliteit 50%
Gielen Carmen
1 Beoordeling
Gielen beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 17/05/2016

Geweldig, geweldiger, geweldigst

Wij zijn hier al enkele keren geweest en altijd even goed bediend geweest en eten is altijd van de hoogste plank van niveau. Super plekje om te gaan. En chef is altijd de vriendelijkheid zelf en doet voor iedere klant zijn uiterste best om alle wensen van de klant te volbrengen. Super team :-))))))

Nathalie Vanbrabant
7 Beoordelingen
Nathalie beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 22/04/2015

Gezellig en lekker eten

Gezellig restaurantje in een rustige buurt. Ik en heel wat andere familieleden hebben het daar altijd naar onze zin gehad. Het eten is smaakvol en bediening correct.

Heidi Vanbrabant
15 Beoordelingen

Super

Vriendelijke bediening. Gisteren eerste keer geweest. Vriend had mix ribbekes en ik had spaghetti met zeevruchten. En het was heel lekker. We gaan zeker nog terug.

Mieke Van Sanden
1 Beoordeling

Enkele maanden geleden zijn we voor het eerst...

Enkele maanden geleden zijn we voor het eerst in dit restaurant beland. Het beviel ons zo dat we reeds meerdere keren zijn teruggeweest. Steeds heel lekker gegeten, de bediening is er correct. De laatste keer koos ik voor de konijn suggestie: 3 overheerlijke, perfect gegaarde stukken konijn met een heerlijke biersaus. De chocolademousse als dessert is zeker een aanrader. De prijs-kwaliteitverhouding is optimaal. We gaan nog terug!

freddy peeters
1 Beoordeling

gezellige brasserie met een eenvoudige kaart...

gezellige brasserie met een eenvoudige kaart en altijd verrassende suggesties. Zeer vriendelijke bediening en een afzakkertje (drankje) of entree als presentje