Marktplein 10 8620 NIEUWPOORT

sylvia

Regelrechte ramp, echt onbeschofte bediening

Net poging gedaan om te gaan eten in "de markt" te Nieuwpoort. Regelrechte ramp!!! Ik ging er samen met mijn man, zoon van 16 en dochter van negen. Omdat mijn zoon hem niet goed voelde vroegen we voor hem enkel soep en brood. Wij drieën gingen een volledige lunch eten. De onbeleefde kelner zei dat dit niet mogelijk was. We moesten voor onze zoon een volwaardige maaltijd kiezen. We keken nog even op de kaart en vroegen dan aan de ober of we voor hem dan een kindermenu mochten bestellen. De onbeschofte kelner antwoordde: op restaurant komt ge om te eten, het wordt dus niets voor jullie. Prompt kregen we de rekening van ons eerste drankje onder de neus gedrukt en we mochten vertrekken!! We hadden zelfs nog niet gedronken van ons drankje!!! Echt onbeschoft. Zeker geen aanrader. We moeten hier Score geven om commentaar te kunnen plaatsen maar werkelijke Score is dik onder de nul!!!

Tanja
Tanja beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

super

net gaan eten in de Markt. Goed onthaal en superlekker!!! We volgen jullie zeker naar 'tPalingkot!!!

DOMINIQUE

Klantonvriendelijk

Op 27/12 waren wij voor één dagje aan zee, wij kenden dit restaurant van vroeger en waren van plan om daar te gaan eten. Rond 10u30 gaan wij naar het resto om een tasje koffie te nuttigen en met de bedoeling om te reserveren voor de middag. Wij worden met de nodige arrogantie in een klein hoekje van het restaurant verwezen aangezien het grootste deel van het restaurant voorbehouden is voor te eten. Wat voeger niet het geval was ! Er zaten nog mensen in dit klein hoekje die ons gelijk gaven toen wij opmerkten dat onze zin om daar nog te eten over was. Wij vinden die klantonvriendelijkheid er ver over. Nooit meer zien ze ons nog daar. Bij de opmerkingen van de andere klanten ( enkel contant betalen ) kan men zich ook vragen stellen !!!

François

Goed gegeten, behalve...

Leuk en sfeervol restaurant. De kaart is voldoende uitgebreid en de prijzen redelijk. De service is goed en er wordt snel bediend. Alles ging dan ook goed TOT de frieten op tafel kwamen. Het is aan zee dikwijls hetzelfde liedje : in het land van de friet wordt daar in vele restaurants nog diepvries friet geserveerd. Of hoe men een goed eetmaal telkens weer om zeep weet te helpen met industriële fastfood. Is het dan echt zoveel gevraagd om in een goed draaiend restaurant frieten geserveerd te krijgen die de faam van de Belgische frieten eer aandoen? Ik woon in Peer (Limburg) en toevallig ligt daar een frituur die als beste van België werd bekroond in 2014. Die zaak heeft doorlopend klandizie en de uitbaters (een Nederlands koppel !!) doen hun uiterste om de traditie van lekkere frieten in ere te houden. Als die Nederlanders goeie frieten kunnen bakken, dan zou ELK Belgisch restaurant dat toch ook moeten kunnen. Vraag desnoods een Eurootje meer, maar zorg er tenminste voor dat dit uitgesproken Belgisch gerecht de aandacht krijgt die het verdient. Ik had restaurant "De Markt" eerst een 8/10 willen geven, maar de frietjes hebben het verknald. Mijn score blijft, omwille van de frietjes steken op 6,5/10. Raf & Michel zouden hun restaurant met een paar kleine aanpassingen echt top kunnen maken. Buiten de frieten, zouden ze misschien ook eens moeten nadenken of ze de klanten niet de mogelijkheid kunnen bieden om met een kaartje te betalen. Alleen betalen met contant geld is echt niet meer van deze tijd.

Rita

Niet te geloven..!

Kwaliteit eten en de bediening waren oké! Maar bij het afrekenen aanvaardden zij geen bankcontact en ook geen visacard. Niet te geloven de dag van vandaag! Toen ik mijn idenditeitskaart in bewaring wou geven terwijl ik samen met mijn zus ergens cash geld uit de muur zou gaan halen, werd mijn zus "gegijzeld" t.t.z. zij moest in het resto blijven (op beveltoon: 1persoon blijft hier) en ben ik (67jaar) alleen rond 22u naar de dichtsbijzijnde bank KBC gegaan om geld af te halen. Zeer slechte herinnering dus aan dit restaurantbezoek

Lili Wil
Beoordeeld op  16/10/2016

Ja niet te geloven de dag van vandaag niet met de kaart mogen betalen in een restaurant, we stellen hier vragen bij? waarom?er is een reden voor !!! Nog niet alles, rond 17u wilden een paar mensen iets komen drinken vooraleer te eten,dit kon niet niettegenstaande het restaurant leeg was, wij zelf werden onvriendelijk behandeld bij het plaats nemen,stonden op punt weg te gaan, als je zo zaken doet, KAN DAT NIET LANG MEER DUREN!!!! Carine

peter

Eindelijk een zaak waar prijs/kwaliteit overeen...

Eindelijk een zaak waar prijs/kwaliteit overeen komen.Zeer lekker gegeten,grote keuze in menus en aan de kaart. Ook de kinderen hebben een eigen menukaart en konden mee eten met ons menu op kindermaat.Vriendelijk ontvangen en geluk gehad dat er plaats was,reserveren is hier wel nodig.Wij worden ondertussen vaste klant want op een marktplein of zeedijk vind men zelden zo een service zonder dat de prijzen erover zijn.Ruime keuze en niet verplicht om allemaal hetzelfde menu te nemen .Een aanrader voor wie naar nieuwpoort gaat zowel voor een lunch als een uitgebreid menu.