Dinsdag, Woensdag
Toon telefoonnummer Email

Bart
Bart beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Eerlijk eten

Al meermaals te gast geweest. Altijd leuke bediening. Voldoende variatie in het menu. Creatieve keuken en een fantastisch whisky aanbod.

Bart
Bart beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Super lekker en super vriendelijk

Ik ga hier regelmatig een dagschotel eten of soms eens met de vrouw, Ik bel of er nog plaats is omdat het totaal onverwacht is altijd. Super vriendelijk altijd en als het tijdens de werkuren is houden ze ook rekening met mijn tijd. Maar vooral super lekker en super vriendelijk Super!!!!

Sarah
Sarah beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Topper !

Heel vriendelijke bediening en een zeer lekkere keuken !

Jos

Alles gereserveerd

Op pinksterzondag wilde men ons niet bedienen. Niet binnen en ook niet op het terras. Was geen mens in de zaak. Alles zou zogezegd gereserveerd zijn. Laat me niet lachen. Gewoon een simpel en zwak excuus om mensen niet te helpen. Een flutzaak waar je mij noooooooit meer zal zien.

Jos Hubau
Beoordeeld op  21/01/2016

Beste, moest ik plaats hebben, zou ik niet weten waarom U dan niet mag plaatsnemen?!? Alles was gereserveerd na 12u30 & 13u. Als U om 12u komt is het uiteraard normaal dat U niemand zag zitten ;-) Ik moet wel zeggen dat uw beoordeling toch uniek is, maar U niet siert. Vriendelijke groeten, Jos Hubau ('t Konijntje)

Jos Hubau
Beoordeeld op  22/01/2016

Beste, moest ik plaats hebben, zou ik niet weten waarom U dan niet mag plaatsnemen! Alles was gereserveerd na 12u30 & 13u. Als U om 12u komt is het uiteraard normaal dat U niemand zag zitten ;-) Ik moet wel zeggen dat uw beoordeling toch uniek is, maar U niet siert! Vriendelijke Groeten, Jos Hubau ( 't Konijntje )

Ronny

altijd dat ietsje meer!

men wordt er steeds vriendelijk/familiaal ontvangen, en zoals steeds Heel lekker gegeten :-) steeds kwaliteit, vers en mals!

De

Eens gedaan op een wandelroute....

Eens gedaan op een wandelroute.

DANNY

Overheerlijk gegeten (sappig gegaarde kabeljouw...

Overheerlijk gegeten (sappig gegaarde kabeljouwfilet & verse garnaaltjes) in een gezellig modern en heel proper restaurant. Lekkere amuses tijdens het aperitief waarbij sympathieke beleefde gastvrouw ons informeerde wat er op het presentatiebordje lag (dit gebeurt heel zelden in andere eetgelegenheden !). Een echte AANRADER voor wie heel lekker, fijn en op een hoog culinair niveau wil eten. Kroketjes worden ook afzonderlijk per persoon geserveerd, wat heel attent is. Prijs/kwaliteit : 10/10