Enkel het interieur en de naam is typisch Bruss...
Na verschillende bezoeken aan dit restaurant hebben we het écht gehad. Fantastische service voor groepen, niet dus. Als je reserveert voor een zondagavond voor een groep, krijg je eerst groen licht voor je reservatie. Wanneer je echter een opmerking maakt op een fout die zij in je reservatie maken, krijg je opeens geen reservatie meer. Wanneer je dan vraagt voor rechtzetting, krijg je een 'sorry voor het misverstand' en willen ze je geen reservatie geven voor een andere avond dan de gevraagde, want ze kunnen hun vaste klanten wel niet weigeren op die bepaalde avond dat zij vinden dat jij zou komen. Mooie service is dit! En dit terwijl we eerst persoonlijk gingen eten om ook na te vragen of een reservatie kon voor een aantal personen op die bepaalde dag en hoe we dit moesten doen. In het restaurant gaven ze duidelijk aan dat we dit per mail moesten regelen. Waarschijnlijk durven ze niet in iemands gezicht zo grof zijn... Hier zetten we geen voet meer binnen! Groepen zo in problemen brengen, zodat deze holderdebolder op zoek moeten gaan naar een andere locatie, getuigt van een ongelooflijke arrogantie en klantonvriendelijke aanpak door het management. Onbegrijpelijk!