Woensdag, Vrijdagmiddag
Toon telefoonnummer Email

Madalena

Mere India!

Ik ben dol op de Indische cultuur en deze resto is al jaren mijn vaste stek, zelfs toen het nog gefrituurde kippenbouten aanbood was ik al een trouwe klant. Nu ga ik er vaak met mijn zussen eten, er is voor elk wat wils: vegetariërs, carnivoren en mensen die enkel vis eten. Het kader is authentiek Indisch en hetzelfde kan ook over het eten gezegd worden. Tussen de rumoer een mondje Hindi horen is echt aangenaam voor mij als taalliefhebber.

Wim

Lekker Indisch

De basis, het eten dus, is in orde: Lekkere en interessante Indische keuken om te ontdekken. Voor de rest valt alles goed mee. Opfrissing van enkele details in de inrichting zou het geheel beter kunnen maken.

Geen aanrader ! Vuile tafels, slechte bediening...

Geen aanrader ! Vuile tafels, slechte bediening, prijs - qualiteit onbehoorlijk slecht (5 scampi's in een soort tomatensaus voor 17,90€)

Barbara

Lekker maar niet zo net

He eten valt heel goed mee, maar de netheid en hygiëne zijn een groot probleem (vuile borden, vuile mandjes naan etc.).

Anja

lekker gegeten dat wel !

t was wel lekker van eten maar heel trage bediening bij vragen naar drank enzo ! sfeer was er ook niet want we waren er als enigen dus ja da ligt natuurlijk moeilijker ! maar ik zal eens terug gaan op een avond om beter te oordelen ! eten was wel goed!!

Tatiana

Bonjour,

Ce fut un très bon moment et la cuisine est délicieuse :-)le service n'est pas très rapide!! nous avions très très faim en attente de nos plats! et pour l'ambiance, nous l'avons mise entre nous car ce resto est relativement calme! pr ce style de culture, j'estime qu'un peu plus d'ambiance ne ferait pas de mal... et pour finir, j'estime qu'il n'y a pas assez a manger dans nos assiettes pour le qu'on paye!! je ne sais pas si j'y retournerai un jour!

Carla

Lekkere Indisch voor een faire prijs

De 'starters' laten ze best achterwege, niks Indisch aan en eigenlijk veel geld voor wat er maar op je bord ligt. De hoofdgerechten zijn heel lekker, soms teveel aangepast aan de westerse smaak: nogal flauw. Ik miste het spicy van de echte Indische keuken. Wel aromatisch en de porties zijn ok.

de gelder

echt indisch

echte smaak uit India, supper lekker bediening ondermaats, wel vriendelijk

eric

occasioneel etentje

Dit is een eetgelegenheid waar je 1 schotel reserveert, niet om uitgebreid en met vrienden te gaan eten. Eten was lekker, maar kon iets warmer. Was ook niet te pikant wat goed was voor onze maag. Misschien toch weinig personeel, 1 mevrouw die moest opnemen, bestellen en afdienen.

christel

leuk en gezellig restaurant

Door het goede weer zaten wij buiten op het terras. Daar is het natuurlijk wat lawaaierig door de bussen en de treinen. Maar ik heb ervan genoten. Wel een beetje lang moeten wachten op de aperitief en het eten. Maar ik vond het eten wel lekker. Zeker een aanrader