Zondagmiddag, Maandag, Zaterdagmiddag
Toon telefoonnummer

Bekaert
Bekaert beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

Reftergevoel

Geen aangename omgeving. Zeer vuile aquaria in het restaurant. Bediening liet veel steken vallen.

Daniel
Daniel beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Topadresje!

In tegenstelling met sommige andere beoordelingen had ik hier totaal geen 'reftergevoel'. Reeds bij het binnenkomen een goed gevoel. Leuke trendy zaak met als eyecatcher de open keuken. Op het moment zelf niet teveel tafeltjes(dinsdagmiddag). Vriendelijke ontvangst en reeds bij het aperitief een leuk amuseke. Ik heb de rundscarpaccio genomen en deze was zoals het hoort. Een aanrader voor wie lekker en trendy wil eten.

Ilse

Het was de eerste en laatste keer!

Heel lawaaierig restaurant met constant gepiep van een oven op de achtergrond. Menu zag er veelbelovend uit maar resultaat was zeer pover. Een voorgerecht met een berg sla lijkt rijkelijk maar is het niet. In mijn wildkroket zat een groot stuk kraakbeen. Het hoofdgerecht was niet slecht maar aan onze tafel was iedereen het er unaniem over eens dat je het zelf lekkerder kan maken. Wat een gezellige avond met een grote groep vrienden moest worden is geresulteerd in een ontgoochelende ervaring. De bediening was ok maar ze kloegen zelf over te druk en te veel werk! Zoals iemand anders het al schreef, je had het gevoel dat je in een lawaaierige refter zat. Wij gaan niet meer terug.

De Boeck

Lekker in het centrum

Ik heb lekker gelunched met mijn zus. Het eten was lekker en meer dan voldoende. De bediening was heel goed en vriendelijk.

Joke

Eigenwijs

Restodaysmenu was zelfde menu als gewone menu, met korting van €2. Lekker gegeten & vriendelijke bediening. Zeer grote ruimte, dus niet echt een restaurant voor een intiem avondje. Wel vreemd: als dessert keuze uit moelleux of koffie/thee...

silvie

goed, maar niet uitzonderlijk

Het is een jong modern restaurant! Het eten is in orde maar gewoon. Onze tafel was niet vrij bij onze komst, dus dronken we een aperitiefje in de zeteltjes maar de hapjes kwamen achteraf door als onze tafel vrij was. In het restaurant was het nogal luidruchtig. Wel leuk dat er een open keuken is.

Guido

eigentijds resturant

Aangename beleving. Prima keuken, vlotte en vriendelijke bediening ,tijd voor een babbeltje. Omgeving aangenaam met groot aquarium. Door de grote bezetting wel druk.

Patricia

correct, maar niet dat ik speciaal zou terugkeren

als ik in de buurt ben zou ik nog binnenspringen, maar ik zou er niet speciaal naar toe gaan omdat ik iets speciaal ervaren heb op mijn bord. Kleuren in de zaak voelden niet warm aan.

paul

alles dik in orde

vriendelijk ontvangst; lekker gegeten in een gezellig kader verwarming mocht een standje hoger staan, gezien de koude avond;

Guido

avondje uit

lekker gegeten,vriendelijke en aangename bediening niettegenstande het zaterdagavond was en zéér druk.