Dinsdag
Toon telefoonnummer

De
Beoordeeld op: 07/02/2018
De beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Super restaurant, een echte topper!

Op 03-02-2018 mijn verjaardagsfeestje voor 31 personen gehad, het eten was ongelooflijk lekker, de tafels en de feestzaal waren héél mooi versierd, de bediening werd er gedaan door heel vriendelijk personeel en benny heeft alles in het werk gesteld om mijn feestje te laten slagen, waarvoor dank, mijn volgende feestjes zullen terug in Restaurant Benny's zijn, een echte aanrader! ☺

Kim
Kim beveelt dit restaurant aan voor: Kinderen

Tegenvaller

Vriendelijke bediening Eten was eerder een tegenvaller. Salade met lauwe kip gegeten en viel dik tegen: asperges uit bokaal, rauwkost die niet allemaal even vers smaakten. Portie vond ik ook aan de kleine kant. Prijs vond ik adhv de podtiegrootte en kwaliteit aan de hoge kamnt. Waren best wat centen kwijt terwijl de honger niet helemaal gestild was.

lucia

Dit restaurant leren kennen door de "budet-dine...

Dit restaurant leren kennen door de "budet-diner" bon en zéér aangenaam verrast. Vriendelijke en correcte bediening, verzorgde gerechten in een familiaal doch aangenaam kader en goede prijs/kwaliteitverhouding.