We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
Geen budget beschikbaar
Toon telefoonnummer

Kris
Beoordeeld op: 02/04/2018

Teleurstelling

Dit kon echt wel beter. We komen aan om 18u met de vermelding dat we om 20u op een optreden verwacht worden elders in Dendermonde. Het voorgerecht (duo garnaal- en kaaskroketten) kwam tamelijk snel (we waren op dat moment de enige gasten in het restaurant): ondanks dat ze uit de diepvries kwamen waren ze te doen, maar verder weinig bijzonder. Op het hoofdgerecht hebben we zeer lang moeten wachten. Om 19u30 (een half uur voor de start van het optreden!!!) kregen we pas ons hoofdgerecht, nadat we al enkele keren geïnformeerd en gevraagd hadden waar het bleef.. Ondertussen was er al heel wat meer volk in het restaurant en die schenen allemaal wel snel bediend te worden! We hebben dit dus zeer snel moeten naar binnen werken, wat allesbehalve aan de sfeer bijdroeg. De gastvrouw excuseerde zich hiervoor bij het afrekenen. Bovendien waren de gamba's (die namen we als hoofdgerecht) smakeloos. We hebben al vaak gamba's gegeten, maar dit was ronduit triest. Werkelijk het eten niet waard. Als je dan een rekening van meer dan 100 euro krijgt weet je dat je hier beter niet meer terugkomt.

Kris

Een aanrader voor iedereen

Dit is een aanrader voor iedereen, perfecte keuken met een vlotte service, zowel voor de klassiekers als nieuwe ontdekkingen.