15/20 Gault&Millau
Dumortierlaan 94 8300 KNOKKE
€€€
Dinsdag, Woensdag. Tss 21/07 en 15/8: enkel op woensdag gesloten.
Toon telefoonnummer Email

Steve

Lekker eten en zeker ster waardig

Ik zie dat dit restaurant niet bij iedereen in de smaak valt maar is toch zeker een aanrader als je van sterrenresto's houd... Hoewel ze geen ster hebben verdien ze die volgend mij heel zeker. De porties zijn niet groot maar zeker ruim voldoende tenzij je kwantiteit verkiest of een grote eter bent.. Dan ben je toch verplicht om de menu te nemen. Super toffe gastvrouw en ober die ook een goed gevoel voor humor hebben 😀

Jean-Luc

BONHEURS PARTAGES

Cadre simple etagréable. Personnel plaisant et serviable. Cuisine = tout est parfait : la recherche, la qualité, le service, les vins en harmonie avec les plats présentés. Nous y retournerons;

Geert

Prijs-kwaliteit onwaardig

Voor een kostprijs van 160 euro verwacht ik wel een betere maaltijd als wat er nu is gepresenteerd. Gelukkig werd er ook brood geserveerd zodat we niet met honger van tafel moesten.Veel te kleine porties. Moest zoeken naar het voorgerecht. Hoofdgerecht weinig smaak. Service: het zaalpersonneel zou toch een beetje opleiding moeten gehad hebben. Borden werden zo maar op tafel gezet en afgehaald, zonder maar een woord te zeggen. Wachttijden: tussen voorgerecht en hoofdgerecht hebben we meer dan een uur moeten wachten. En we hebben nog zelf moeten vragen om het hoofdgerecht te serveren. Ik ga dit zeker NIET aanraden. Spijtig, want de resto-days dienen juist als visitekaartje.

anissa

Très belle découverte

Grace aux restodays, nous avons découvert cette toute bonne adresse où la cuisine y est délicieuse! Nous reviendrons...

Saskia

gemoedelijke sfeer en lekker eten!

Het onthaal was supervriendelijk, mijn vraag om vegetarische maaltijd hadden ze blijkbaar niet ontvangen maar dit was geen enkel probleem. Mooie wijnkaart, lekker eten, goed gezelschap,...wat wil men nog meer? Zeker voor herhaling vatbaar!

Marnix

Met honger van tafel

- Mooie wijnkaart - Mooie bereidingen - Aangename en correcte service - Te kleine porties - met honger van tafel gegaan

Gwen

Fijn restaurant

Zeer fijne keuken,goede prijs-kwaliteit verhouding. verzorgde presentatie en vlotte, vriendelijke bediening.

Philippe

(H)eerlijke keuken voor een aantrekkelijke prijs

Onze verwachtingen klopten met wat we recent lazen in een tijdschrift. Heel goede keuken die hedendaags is, maar nog de kunst verstaat om de basisingrediënten duidelijk te laten proeven.De prijs is correct. Vandaar een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Het interieur doet wat oubollig aan, wat voor een jonger publiek minder aantrekkelijk is. Maar dit minpuntje is vlug vergeten door wat je in je bord krijgt.

ELISABETH

ontnuchterende beoordeling

ONTNUCHTEREND ! staat zeker geen tweede maal op mijn lijstje